fredag den 13. april 2012

Sommerhuset vol. 1 :o)

Ja, mig har der ikke været meget lyd fra her på det sidste, vi har været i sommerhuset hele påsken og lavet mange praktiske ting. Det har været en fantastisk påske, dejligt at få nogle af alle projekterne udført :)
Og når det så ellers har været ledsaget af fødselsdagsfejring af min dejlige kæreste, besøg fra USA, besøg og uundværlig hjælp af gode venner (Rikke og Peder) og deres dejlige unger og ellers bare masser af hygge med både svigerfamilien og min egen, ja så bliver det ikke meget bedre :o)
I skal nok komme til at se billeder af det hele, der skete en del, så der kommer nogle indlæg her det næste stykke tid... Håber I bærer over med mig :)
I dag vil jeg vise et par billeder af kagen Janus valgte, der skulle serveres på hans fødselsdag.

Valget faldt på en Hummingbird cake.
Den minder meget om en gulerodskage, bare med valnødder, ananas og banan i stedet. Den var virkelig lækker, dejlig svampet og luftig.
Opskriften er fra 'the hummingbird bakery' kagebog og kan klart anbefales.
Jeg ejer desværre ikke selv kagebogen, så hvis nogen af jer ser den eller ved hvor jeg kan købe den, må I meget gerne sige til :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar