onsdag den 4. april 2012

Ind imellem alt det andet...

... har jeg haft gang i endnu et lille projekt.


Jeg har hæklet den fineste vest i sort garn med sølv glimmer. Jeg har længe haft lyst til at hækle denne vest til Ronja og nu fik jeg så endelig taget mig sammen. Det er et dejligt overkommeligt og hurtigt projekt, som nærmest selv glider af hæklenålen.


Synes det er så fint med det runde bærestykke og den mønstrede underdel. Nu mangler jeg kun et par knapper. I følge opskriften, så hækles der 2 knapper af garnet, men jeg går og overvejer noget med noget neon... må nok hellere en tur ind til byen og finde et par fine knapper,  så den kan blive helt færdig og hun kan blive fin til påskefrokosterne.


2 kommentarer:

  1. Den er så fin. Hvilken størrelse hæklede du?

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Den er også blevet brugt meget. Jeg hæklede str. 2 år.
      MVH Rikke

      Slet