fredag den 20. april 2012

Mor #1

I går var det min søde svigermor, der fik et par rosende ord med på vejen. I dag er det så min kære mor.

Mig og min har ikke altid fungeret så godt sammen og jeg har gjort mange ting i min ungdom, som ikke passede min mor. Grunden til alle disse krumspring i ungdommen er nok, at vi i bund og grund ligner hinanden rigtig meget. Jeg er ihvertfald endt med at få den uddannelse som min mor altid har drømt om, men aldrig har gjort alvor af (pædagog). Derudover har vi begge en trang til at skabe. Jeg hækler, syer og strikker. Mor strikker og maler. Hendes malerier har jeg altid været imponeret af og gennem de senere år, hvor hun har taget forskellige kurser og er blevet mere abstrakt i hendes udtryk, er jeg faktisk blevet meget stolt af hende og tigger jævnligt om nye malerier til væggene herhjemme.





Jeg er stolt af min mor og indrømmer det gerne. Jeg elsker hendes malerier, som er alt lige fra lyse, mørke, abstrakte, tone i tone og farverige. Og for hvert billede hun laver kan man se at hun udvikler sig.

Er du vild med hendes malerier, så laver hun gerne på bestilling. Du bestemmer størrelse og hvilke farver du gerne vil have indgår i billedet. Motivet bliver hvad hun får ud af arbejdet med farverne. Er du interesseret, så smid mig en mail.

Jeg viser flere billeder en anden dag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar