onsdag den 25. april 2012

Mor #2

I sidste uge viste jeg et lille udpluk af min mors malerier. Du kan se dem her. I dag får I lige lidt flere at se.

 Hun har lidt en forkærlighed for de varme/brændte farver samt de blå og grønne nuancer, men selvom farverne er indenfor de samme toner, så har hendes malerier mange og forskellige udtryk.

 Disse to (den her over samt den her under) hænger side om side over sofaen og skaber varme og personlighed i min mors stue.









Er du lige så vild med min mors malerier, så laver hun gerne på bestilling. Du bestemmer størrelse og hvilke farver du gerne vil have indgår i billedet. Motivet bliver hvad hun får ud af arbejdet med farverne. Er du interesseret, så smid mig en mail.

Nu har I set alle de billeder min mor har til at hænge hjemme hos sig selv. En anden dag kan I få lov til at se dem jeg har tigget mig til og som hænger og pynter hjemme hos os.


4 kommentarer:

  1. Utrolig dejlige billeder din mor laver. skønt med en kunstmaler i de nærmeste rækker. jeg har nogle billeder en gammel kollega har malet og det det gør mig glad hver gang jeg kigger på dem fordi jeg kender personen bag...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg nyder det også i stor stil. Og det er også lidt fedt når der kommer gæster og de beundrer de billeder man har på væggen, når det er en man kender, der har lavet dem.

      Slet
  2. Flotte billeder - og utroligt, hvordan forskellige farveholdninger (også i billeder) gør en STOR forskel. Jeg kan selvfølgelig bedst lide de blå/grønne billeder...:o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også mest til de blå/grønne. De virker mere friske på en eller anden måde.

      Slet