torsdag den 26. juli 2012

Nyt projekt

Når nu det går så godt med at få færdiggjort nogle af alle de halvfærdige projekter jeg har liggende, så er det vel helt ok, at gå i gang med nogle nye eller ihvertfald at købe ind til nogle nye? Man skal jo nødigt løbe tør for projekter.

Jeg kunne ikke lade være. Jeg måtte bare købe garn og opskrifter til disse 2 projekter;

 Den er da for lækker den Robin Hood trøje og jeg er helt overbevist om, at Pelle bliver den lækreste dreng i børnehaven med den på :-) og bedst af det hele, så synes han selv den er fin.

Lækkert garn i skønne farver. Godkendt af sønnike.

 Ronja skal da heller ikke snydes (det bliver hun nu egentlig aldrig) så jeg måtte bare købe denne til hende. Den er da for kær.

 Igen lækkert garn i skønne farver.

De bliver så lækre sammen i hver deres "Robin Hood" tøj. Er dog kommet til den erkendelse, at jeg ikke kan nå det hele selv, så i første omgang, så bliver disse projekter overladet i svigermors strikkekyndige hænder og så kan jeg jo altid lave en mere til dem senere, når de er vokset ud af den første ;-)

Begge kits+opskrifter er købt her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar