fredag den 27. juli 2012

Halvfærdige strikkeprojekter...

Så er jeg blevet færdig med det sidste halvfærdige strikkeprojekt. Et projekt som jeg har haft i mellem fingrene i mange omgange, da spidsen har drillet en del. Se bl.a. her. Nu har jeg endnu engang pillet spidsen op og strikket den om.

 Nu er spidsen blevet fin og symetrisk. Og den ruller stort set ikke længere, når man har sjalet på.

 Super fint, enkelt og let (både strikkemæssigt og vægtmæssigt) sjal strikket i det blødeste Lama uld ½.

Posering foran kameraet bliver vidst aldrig min spidskompetence, men jeg håber da, at I får en fornemmelse for det lækre sjal.

Nu er jeg officielt færdig med samtlige halvfærdige strikkeprojekter, hvilket betyder, at jeg så småt kan gå igang med et nyt projekt... ellers måske jeg skulle få styr på mine hækle og sy-projekter?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar