tirsdag den 31. juli 2012

Klar til aflevering

Så er jeg færdig med endnu et strikkeprojekt. Det er endnu et projekt for Lotte, men et som udspringer af en ide ejg fik, da jeg strikkede dette sjal. Derfor har jeg været utålmodig med at komme igang, for jeg har været rigtig spændt på resultatet. Nu er det færdig strikket og det blev stort set som jeg havde forestillet mig. Efter min mening og efterhånden lille smule erfaring er der lige nogle små ting jeg synes skal ændres, men nu må jeg se hvad Lotte siger, når jeg afleverer den i morgen sammen med de andre færdige projekter.

Her kommer lige lidt billedspam;

 Min ide var at lave en asymetrisk nederdel med det skønne hulmønster, som der bruges til sjalet.

Godt lårkort i den ene side og næsten ankellang i den anden

 Indtagningerne på det glatstrikkede stykke giver en fin bølgende kant

 Lavet med den fine symetriske spids

Rille detalje i siden som får det til at hænge fint sammen med at nederdelen deles og får en smuk rillekant helt ned til spidsen

Skønt hulmønster

Og med rib i taljen.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar