onsdag den 14. december 2011

Så blev det endelig min tur

Anne og jeg har været så heldige at få 2 pladser i unikarinas kreative pakkekalender og det er vi utrolig taknemmelige for. Anne måtte allerede åbne hendes gave den 7. december... lidt snyd synes jeg...

Hver dag har jeg været inde og kigge forbi de forskellige blogs, der er tilmeldt pakkekalenderen. Jeg synes det er en fantastisk ide og hold da op, hvor er der blev lavet mange fantastiske gaver, men jeg har nok fået den allermest fantastiske gave :-)

I dag blev det nemmelig langt om længe min tur til at åbne den pakke, som har lagt og ventet på mig i snart en hel uge. Det har været rigtig svært at lade den ligge og jeg har da flere gange overvejet om jeg nu ikke bare lige kunne komme til at pakke den op, men nysgerrige mig har holdt sig i skindet.

Jeg pakkede gaven op allerede i morges, mens mig og børnene fik vores morgenmad. Den glæde og spænding der har præget mig siden pakken kom med posten, blev endelig udløst og efterfulgt af en endnu større glæde over at en, som jeg aldrig har mødt, har læst mig så godt, at hun har ramt mig 100%

Søde Heidi har lavet de lækreste pulsvarmere af kaninskind til mig. Det er den helt perfekte gave. Jeg har længe gået og overvejet at hækle et par pulsvarmere til mig selv, men har endnu ikke fået gjort det. Dernæst har jeg en STOR forkærlighed for pels... jeg elsker pels... især som detaljer på jakker, huer eller som handsker.

Tak Heidi for de lækre pulsvarmere... du har ramt noget jeg har gået og drømt om at lave til mig selv og så har du endda lavet den i det lækreste og blødeste kaninskind, hvilket jeg aldrig selv var kommet i tanke om... og lige præcis den detalje gør gaven endnu bedre.


Jeg har allerede afprøvet dem og det passer helt perfekt og jeg er ret overbevist om at min hænder kommer til at bo i dem hele vinteren :-)



3 kommentarer:

  1. Sikke en lækker gave...

    Sætter du et link på til Heidi, så vi kan se, hvad hun ellers laver? Tak

    SvarSlet
  2. Sikke en skøn pakke at åbne, dejligt at giveren rammer plet i det fleste tilfælde ;o)

    SvarSlet
  3. Kære Rikke,
    Tusind tak for dine søde ord - hvor er jeg glad for at have ramt plet ;)
    De bedste hilsner Heidi

    SvarSlet