mandag den 26. december 2011

Blog-inspiration

Blogverdenen er egentlig et ret nyt univers for mig at bevæge mig rundt i, men jeg er hurtigt blevet Du's med det og skal dagligt have mit lille blog-fix. Jeg elsker at zappe rundt imellem alle de blogs vi følger fast og samtidig hoppe videre ud i blogverdenen og finde nye blogs og nye verdener fuld af inspiration.

En af dem jeg/vi følger fast er Asli, som har en inspirerende blog fyldt med gode, nye, gamle og originale ideer. Jeg har forelsket med hovedkulds i hendes skønne skønne Skaldepander. Jeg er faktisk så vild med dem, at jeg længe har gået og tumlet med ideen om min helt egen lille Skaldepande.

Så værsgo'... her kan du møde:

Sempei Skaldepande


Sempei Skaldepande er lige blevet gradueret til 1. Dan (1 sorte bælte) og træner flere gange om ugen i HKKS. Han startede sin karate kariere i Holstebro for et par måneder siden, men udviste så meget naturtalent at han sprang samtlige Kyu-grader over. Han satser på at udvikle yderligere på sit talent, så han snart kan graduere igen og samtidig håber han på at finder sig en lille kæreste, som vil stifte familie sammen med ham, således at der kan komme flere små karate Skaldepander til verden.

Jeg takker Asli for inspiration... og samtidig vil jeg gerne takke alle Jer andre kreative mennesker ude i Blogland, for at dele Jeres ideer med os andre. I er alle dagligt en kilde til inspiration.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar