søndag den 18. december 2011

Færdig bestilling til en lille pige

Jeg er blevet bestilt til at lave en dukkepusletaske til julegave til en lille pige. Det er blevet til det første projekt på min nye symaskine... og det var en fantastisk opgave og ikke mindre fantastisk af, at min nye maskine syer som en drøm.

Her er resultatet af mit arbejde... så håber jeg bare at det falder i moderens smag og ikke mindst i den lille piges.


Pusletaskens hank er både lavet af taskens yderstof og foer... bagsiden af hanken som har foerstoffet, er blevet udsat for en genfundet passion... nemlig korssting. Her har jeg broderet navnet på den søde pige, som skal have pusletasken i julegave.


Pusletasken har et pusleunderlag, som kan pilles af, så dukken har noget blødt at ligge på, når den skal have skiftet ble/tøj. Underlaget sidder fast på tasken med velcro, når den ikke benyttes. Underlaget er også lavet af yderstof og foerstof. Igen har jeg leget lidt med korssting. Her blev det til en stjerne med monogram.



3 kommentarer:

  1. Den er bare super fin... Den skal nok bringe glæde...

    Bare det var mig der fik en ny symaskine...

    SvarSlet
  2. Det håber jeg virkelig også at den gør.

    Hvem ved måske julemanden har en lille overraskelse til dig, hvis du nu har husket at være artig i år ;-)

    SvarSlet
  3. Så artig har jeg ikke været åbenbart... hmmm...

    SvarSlet