tirsdag den 20. december 2011

Det skal være løgn...

Ja, det skal det altså.

Hvert evig eneste år, så ender det med, at jeg aldrig får brændt de sidste tal på kalenderlyset... enten fordi jeg glemmer at tænde det, eller fordi det er en stor brandbombe at tænke på at tænde det. Men i år skal det være løgn. Når man nu bruger en bondegård på det helt rigtige kalenderlys, så skal det jo også brændes helt i bund.

I år, hvor jeg faktisk har været godt til at få det tændt (især fordi sønnike, går vildt meget op i det), så skal det jo være forsvarligt og muligt at brænde de sidste tal på lyset. Jeg har derfor været nødt til at tænke kreativt. Og da Pelle i går kom hjem med et rigtig fint (kegle) juletræ, som han har lavet i børnehaven, så fik jeg ideen til en ny kalenderdekoration.

I dag har jeg så aflivet den "gamle" kalenderdekoration og lavet denne af resterne og Pelles fine juletræ;

Nu kan vi med ro i sindet tænde lyset og lade den brænde helt ned :-)
Kan du brænde dit kalenderlys helt ned uden at sætte ild i hytten?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar