fredag den 16. december 2011

Dejligt beroligende...

Der er noget særligt og beroligende over korssting. Da jeg var yngre broderede jeg rigtig meget, men det er ikke blevet til så meget de seneste par år, men for nogle måneder siden invisterede jeg i denne bog;



Den er fantastisk, inspirerende og fuld af anderledes og dekorative alfabeter.

Jeg har længe gået og overvejet, hvad jeg skulle igang med at brodere på. Heldigvis er jeg blevet bestilt til at lave en julegave til en lille pige. En del af julegaven er småternet stof og det er jo oplagt til lidt korssting.

Derfor sidder jeg nu og slapper af med et lille projekt;


Det endelige resultat samt hvad jeg har broderet på, må I vente med at se til jeg er færdig, men så skal jeg også nok vise det frem.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar