fredag den 9. december 2011

I'm Hoooked

Jeg har efterhånden fået indkøbt et større lager af Zpaghetti... jeg har endnu ikke fået vist Jer, hvad jeg har lavet ud af noget af det, men jeg er godt igang.

Det første jeg fik lavet var denne taske;

Da jeg så var hos min frisør en dag og hun så den... ja, så blev hun helt vild med den og jeg lovede at lave en til hende og så fik jeg også lige lavet et par stykker ekstra, som jeg har fået lov til at hænge henne hos hende... og så må vi jo se om der er nogle der vil købe dem.


Endnu en grøn taske... men denne gang med isblå kant og lime knap syet på med lilla tråd.

Mon jeg har en forkærlighed for oliven grøn? Denne har fået lilla kant, brun knap med hvide stikninger og syet på med orange tråd.

Udover tasker har jeg også fået lavet mit juletræstæppe færdig.
Synes den er blevet meget fin, men alligevel ikke helt som jeg havde forestillet mig, så denne er også sat til salg og jeg er så småt gået igang med en ny...


Ronja var dog helt vild med den, så bliver den ikke solgt, så kan det jo være, at den engang skal op på hendes værelse.

2 kommentarer:

  1. Ser altså fint ud.. Måske jeg skulle prøve det...

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Tak... men pas på, man bliver ret hurtig afhængig... det er slet ikke til at få hold i igen, hverken med hæklingen, ideerne eller indkøb af zpaghettien, der er jo så mange fine farver

    SvarSlet