torsdag den 8. december 2011

Den kreatíve pakkekalender

Vi har været så heldige at søde Karina har tildelt os to pladser i den kreative pakkekalender. Gaven Anne har stået for blev åbnet den 1 december af Ditte, og Anne var så heldig, at hun måtte åbne sin gave i går.

I dag blev den gave, som jeg har arbejdet på endelig åbnet her og den faldt heldigvis i god jord.

Jeg har lavet en hæklet halsrør efter Sidsels opskrift fra bogen 3-d hækling. Min udgave blev dog en af de mere kulørte


Her ses de 7 segmenter, som halsrøret er lavet af... hvis I vil se det endelige resultat, så kig forbi her.

I dag har jeg endelig modtaget min pakke, men jeg skal desværre vente et par dage endnu, før jeg må åbne den...



Vi har desværre stadig ikke hørt fra Dorte-Klerke, som vandt de sidste to e-bøger i vores lyn give away. Vi sendte i går en efterlysning, men det har ikke givet pote, så nu har vi trukket en ny vinder af de to e-bøger og det blev hende her.

Stort tillykke til Kisser, du skulle gerne modtage dem i din inbox i løbet af et par dage.

7 kommentarer:

  1. Tak Katrine... (tænker at det er gaven du kommenterer på)... er selv ret godt tilfreds med resultatet, så er nok nødt til at lave en til mig selv også ;-)

    SvarSlet
  2. Smiler, ja det bliver nok nød til:) Jeg er nemlig rigtig glad for den du sendte til mig:-) Den pynter fint op på min hals her i den kolde tid:)

    God week-end

    SvarSlet
  3. Det er så fantastisk, når det man laver til andre, bliver modtaget med glæde :-)

    SvarSlet
  4. Haaber da stadig jeg kan faa min e-bog nu jeg har sendt flere emails, det kan vaere den er roeget i spamfiltret.

    SvarSlet
  5. Jeg har sendt endnu en mail ellers var det jo muligt at have besoegt min blog eller sendt mig en mail. Ikke nemt naar man er i Thailand og i god tid havde sendt mail. Men ellers haaber jeg da en anden blev glad for bogen, hvis I trak en ny vinder fordi I ikke saa mine mails.

    SvarSlet
  6. Undrede mig godt nok ogsaa over, hvor den e-bog blev af, saa lang tid kunne det jo ikke tage.

    Mener jeg sendte med dklerke@hotmail.com

    Ja saadan kan det selvfoelgelig gaa aav :(

    SvarSlet