tirsdag den 6. december 2011

Hængekurve, måske til julegaver.... :o)

Tiden er inde for at lave julegaver og gaver til div. pakkespil og gavelege på jobbet.
Jeg har lavet disse forskellige hængekurve efter Bekki's opskrifter, nu må vi se om de bringer glæde hvor de kommer frem :o) Bekki har lavet utrolig mange skønne ting, og mange af hendes opskrifter kan man hente gratis på hendes blog.

Først den store hængekurv efter denne opskrift.


På den store hængekurv har jeg taget ind i hver 3. maske i den sidste omgang, det syntes jeg gav det bedste resultat for mig. Pusler lidt med tanken om at lave den 2-3 omgange større og så tage ind undervejs på de sidste 3 omgange, måske det giver et mere 'lukket' udtryk.

Til pakkelegen på arbejde har jeg lavet disse små hængekurve. Opskriften er fundet her.
Jeg forestiller mig at de f.ex. kan bruges på badeværelset, som her:

 De kan sikkert bruges mange andre steder også, det er kun fantasien der sætter grænser :o)

God fornøjelse...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar