søndag den 11. december 2011

En magisk weekend...

Denne weekend har været helt igennem hyggelig, arbejdsom og magisk. Først og fremmest har det været en weekend fyldt med hygge sammen med mand og børn. En weekend, hvor vi ikke har skullet fare afsted til det ene, det andet og det tredje, men bare været hjemme og haft tid til hygge og ro til at få styr på nogle af de huslige gøremål, som har det med at hobe sig op (også selvom jeg går hjemme på barsel).

Magien startede dog allerede i fredags, hvor jeg langt om længe (3 uger forsinket) fik denne;


Ventetiden har været lang og jeg har haft flere korrespondancer kørende med firmaet, hvor jeg har købt den, men den har helt klart været ventetiden værd. Jeg har endnu ikke haft tid til at få syet noget fra bunken med projekter, men den har været igang... den skal jo lige undersøges grundigt inden den skal igang med projekterne.

Endnu engang kæmpe stort tak til manden, for den fine fødselsdagsgave (godt nok før tid). Jeg skal nok få stor glæde af den i årene fremover.

Fredag var jeg også lige en tur forbi Anne... vi havde nemlig fået fælles post. Vi har været så heldige, at fantastiske Helle, har sendt os et eksemplar af hendes lækre og inspirerende bog;


Vi så den første gang, da vi var til kreamesse i Fredericia, og har ikke kunnet få den ud af hovedet. Derfor er vi Helle meget taknemmelige for, at vi har fået denne bog.

Prøv bare at se nogle flotte og inspirende billder, der er lige til at drømme sig hen i;





Når jeg sidder og bladrer i bogen og suger inspiration til mig, så er det lige før jeg både kan dufte og smage det billederne illustrerer og ikke mindst mærke varmen og kærligheden samt hører fuglene kvidre.

Har du også haft en magisk weekend.



1 kommentar:

  1. Tillykke med maskinen. Den er da super cool. Old school kombineret med moderne funkionalitet. En fryd for øjet og helt sikkert skønt at lave projekter med. Glæder mig til at se hvad der kommer ud af vidunderet.

    SvarSlet