mandag den 25. marts 2013

SIF del 1

Jeg nyder påskeferien og i dag har jeg fået styr på del 1 af Charlottes SIF om grafisk gobelin

 Jeg har været i gemmerne og fundet 4 nøgler perle acryl, som jeg tænker kunne blive til et fint tæppe til Ronjas dukker.

 Jeg har tegnet mønster

 Lavet mig en strikkeprøve og målt 10 masker og 10 retriller. 

Da jeg vil have tæppet til at ende med at være ca. 40*35 cm, har jeg tegnet videre på mønstret, så det passer til tæppets endelig størrelse. Nu venter jeg så i spænding på 2 del, som Charlotte lægger ud på fredag.


2 kommentarer:

  1. Sikke nogle forkælede dukker :o)

    Rigtig god fornøjelse med strikningen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Så må jeg håbe, at det lykkes og at tæppet falder i Ronjas smag, så dukkerne kan blive puttet og puslet om.
      MVH Rikke

      Slet