torsdag den 28. marts 2013

Den sidste detalje

Det er efterhånden ved at være noget tid siden, jeg blev færdig med denne cardigan. Men den sidste detalje (lukningen) har ladet vente på sig. Jeg har nemlig ikke rigtig kunnet finde ud af, hvad jeg ville have og udvalget rundt omkring i smarte gule lukninger er ikke eksisterende, så jeg har selv måttet igang.


Det blev til en simpel lunkning lavet af gult satinbånd

 Lukningen er lavet efter denne vejledning fundet på Pinterest. 

 For at kunne lukke den, har jeg på den anden lukning lavet en abehånd inden jeg lavede lukningen magen til den anden.

Jeg synes det fungerer meget godt og Ronja er da vildt lækker i sin nye cardigan

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Mange tak. Er også selv blevet tilfreds med den. Overvejer dog om, der skal endnu en lukning på, men det kan jeg jo altid gøre.
      MVH Rikke

      Slet
  2. Den er super fin! God ide med lukningen :) ja pinterest er også min ven!
    Smil fra Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak og især tak til tidsrøveren Pinterest for den fine løsning til en alternativ lukning på cardiganen.
      MVH Rikke

      Slet
  3. Hej. Sikken flot trøje, fortsat god påske. Kh Gerda/Bornholm

    SvarSlet