søndag den 24. marts 2013

Påske strik

Påskeferien er skudt igang. Egentlig har jeg allerede næsten haft ferie i en hel uge (har 2 jobs, så har passet det ene i sidste uge, men det har blot været 3 timer hver dag). I påsken skal jeg have gang i strikkepindende. Jeg har nemlig 3 projekter jeg skal have styr på.

 Første projekt er en vest til Pelle, lavet i noget af resterne fra hans Robin Hood trøje. Jeg har besluttet mig for at kaste mig ud i at strikke mønster med en anden farve garn end grundfarven. Mønstret til dødningehovederne har jeg fundet på pinterest og mønstret til vesten er her fra. Jeg laver lidt ændringer undervejs i maskantal m.m. for at få det til at passe med dødningehovderne. Indtil videre skrider det fornuftigt fremad.

 Når jeg bliver træt af de små pinde, så har jeg et projekt på pind 10 for Lotte, som jeg skal have styr på. i en lækker grov uld garn.

Og så er der endnu et projekt for Lotte i lækkert lama uld og mohair boucle på pind 9.

Og så har jeg også meldt mig til Charlottes SIF om grafisk gobelin. 

Så må vi se, hvor meget jeg når i påskeferien.

2 kommentarer:

  1. Det ser godt, godt, godt ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, tak, tak. Er spændt på hvor meget af det jeg når og ikke mindst på resultaterne.
      MVH Rikke

      Slet