tirsdag den 12. marts 2013

At vælge

I fødselsdagsgave havde jeg ønsket mig penge til at købe et af HAYs lækre mega dot sengetæpper. Heldige jeg fik pengene, men jeg har lige siden gået og funderet over, hvilken farve jeg skulle vælge. Det er jo nærmest en umulig opgave, ikke mindst fordi jeg synes de er skønne alle sammen. Den anden dag var jeg så forbi denne skønne butik, fordi jeg havde en anden gave, jeg skulle have byttet. Hvad jeg ikke vidste på forhånd, var at hun også havde HAYs sengetæpper og endda i farvekombinationer, jeg ikke havde set tidligere. Og lige der... imellem alle de skønne tæpper, fandt jeg mit nye sengetæppe...

 Varm og skøn lilla på den ene side og kølig og smuk dueblå på den anden.

 Den blå side er superflot...

Men pt. er det mest den lilla side, som får lov til at ligge øverst. Jeg er så vild med mit nye tæppe og ikke mindst, at jeg blot kan vende den for at give soveværelset et andet udtryk. Nu mangler jeg så bare lige, at gøre noget ved puderne, som ikke længere passer ind... farvevalg, materialevalg m.m. har jeg ikke styr på, men lige pludselig, så...

2 kommentarer:

  1. Skønt tæppe og smart at det kan vendes :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så lækkert og jeg er helt vild med det. Synes det er en lækker detalje at det kan bruges med begge sider øverst.
      Mvh Rikke

      Slet