onsdag den 13. marts 2013

En lille farveklat

Da vi i sidste weekend holdte fødselsdag, sammen med en gruppe skønne kvinder, var jeg så heldig at få et gavekort til denne lækre butik. Det skulle jo helst ikke ligge og samle støv, så jeg har været ude og købe mig lidt småting.

 Jeg har længe manglet noget pænt og praktisk til at have enten servietter eller køkkenrulle stående på spisebordet (det er jo uundværligt med børn, der gerne vil spise med fingerene). Jeg havde derfor ønsket mig den lækre Paperdee fra Neon Living, så med gavekortet i hånden, så kom den endelig hjem til mig i den skønne pink/koral udgave. Derudover blev det også til deres lille akrylbakke i klar akryl. Så nu er der styr på de fedtede fingre... og det er nemt at flytte rundt med tingene, når der skal tørres bord eller lægges dug på.

Jeg er helt vild med den måde, hvorpå neon farven nærmest lyser/brænder i kanten af akrylen.

2 kommentarer:

  1. Den er også vildt fed i den farve!

    SvarSlet
    Svar
    1. De laver så mange ting i de fedeste farver. Synes det er svært at vælge men er godt tilfreds med mit valg.
      Mvh Rikke

      Slet