mandag den 18. marts 2013

En hurtig gave

I går havde en af vores nevøer fødselsdag. Det eneste han ønskede sig var penge. De skulle jo pakkes ind på en eller anden måde, så da jeg så, at Lise havde lagt en DIY ind på de fine kinderægs-hæklerier, så var det jo oplagt at lave sådan en.

 Pelle fik lov at vælge model og farve, så efter hans "ordre" blev det et turkis monster med et øje og en nøglering.

Pengene kunne lige foldes og puttes i. Både monsteret og pengene vagte stor glæde hos vores nevø, som har lavet en lille hækleaftale med mig, næste gang han kommer ud til os, for så vil han gerne lære at lave en selv. Større kompliment findes vist ikke :-)

4 kommentarer:

  1. Sej måde at aflevere penge på - Måske jeg skulle lave en bunke af dem til børnefødselsdage

    SvarSlet
    Svar
    1. De er så fine. Jeg har selv planer om, at lave nogle flere, så må vist hellere sætte manden igang med at spise nogle flere kinderæg.
      MVH Rikke

      Slet
  2. Hvor skønt han selv vil i gang :o)

    Har prøvet at lokke poderne her i huset - dog uden held...

    Ha en skøn aften - og god hæklelyst :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg også meget imponeret over. Der findes vist ikke bede kompliment, så tak for inspiration og opskrift.
      Mvh Rikke

      Slet