onsdag den 13. februar 2013

Hyggeligt indslag

For nogle måneder siden tog vi os sammen og malede og renoverede vores gang/indgang. På indersiden af hoveddøren malede jeg et felt med tavlelak og besluttede mig for, at der kunne jeg skrive små hyggelige og tankevækkende citater. En gang imellem får jeg skrevet noget og andre gange er døren "tom" for tanker, men den anden dag fik jeg skrevet dette;

En god ting at huske, når man har travlt og 2 børn på armen om morgenen, og overskudet er i underskud.

 Vi har også fået sat små whiteboard tavler op på væggen over vores skoskabe. De bruges ofte til små interne og praktiske beskeder om vasketøj m.m. men nu var jeg jo igang med citaterne, så er lige et par stykker mere.

Har du nogle yndlingscitater, der vækker dine tanker og giver dig smil på læben?

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak. Personligt har jeg en svaghed for de der skilte med citater men køber dem aldrig da de ikke passer ind i vores indretning samt det er svært blot at vælge en. På den her måde så skal jeg ikke vælge men kan skifte efter humør.
      Mvh Rikke

      Slet