fredag den 8. februar 2013

Årets sidste kostume

Traditionen tro skal vi søndag en tur i karateklubben og slå katten af tønden. Det kræver et kostume...

Jeg er ikke til de store og fancy kostumer, men lidt skal der da gøres ud af det. Jeg har valgt at lave en simpel kjole i nervøs velour (det er jo dejlig billigt, når jeg nok ikke kommer til at bruge den igen). Der er lavet lidt applikationer og syet en lille hale på. Et voila;

 Næbdyeret Perry / Agent P.

Action pictures må I tænke Jer til... ihvertfald ind til søndag, hvor jeg iklæder mig denne lille sag med lidt tilbehør og så skal jeg nok få manden til at tage et billede eller to.

Klæder I Jer også ud til fastelavn sammen med Jeres børn eller andre barnlige sjæle?

6 kommentarer:

  1. Sidder og småklukker over halen - hvor er den bare go! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Er selv ret vild med halen... Den sidder helt perfekt lige over numsen og "dasker" når man har det på ;-)
      Mvh Rikke

      Slet
  2. GINIALT kostume altså :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-D
      Og så er det vist også et tak til pinterest for inspirationen.
      Mvh Rikke

      Slet
  3. Hvor er det en fin kjole. Jeg er misundelig :-)
    Ja, jeg plejer at klæde mig ud sammen med sønnen, men er sjældent ret opfindsom. Jeg ender som regel med at være heks eller sørøver :-)
    God weeekend.
    Kh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er vildt hyggeligt at være klædt ud sammen med børnene. Det høster altid masser af smil og her i huset er det næsten vigtigere for sønnike hvad jeg skal være en hvad han selv skal. Heks har jeg været så i år måtte jeg jo hellere forsøge mig med noget andet.
      Mvh Rikke

      Slet