fredag den 1. februar 2013

Den vildeste udfordring

Jeg er igang med at lave fastelavnstøj til hele familien. Planerne og inspiration til årets kostumer kan I se i dette indlæg. Jeg har startet med den største og sværeste udfordring jeg nogensinde har haft ift. kostumesyning... nemlig Ferbs hoved. 

Jeg har tænkt og regnet og tænkt og målt og regnet tænkt og tegnet og tænkt og klippet lige så forsigtigt... og så har jeg tænkt lidt mere og syet og puttet nåle i og tænkt igen inden jeg har syet videre. Det har virkelig været en stor udfordring, men samtidig et fantastisk projekt, ikke mindst fordi Pelle synes det er vildt spændende og dagligt spørger om vi ikke skal sy på hans Ferb kostume. Vi har flere aftener siddet den sidste halve time inden hans sengetid og syet og spillet nintendo sammen på kontoret, hvor jeg har mit lille krea/sybord.

Resultatet af alle de hjerneceller der har været involveret er her;



Er blevet vildt glad for resultatet og det er Pelle heldigivis også. Nu mangler jeg blot at lave trøje og bukser og så lige Ronjas og mit kostume, men jeg er optimistisk og satser på, at jeg kan nå det i løbet af weekenden, for børnene skal allerede holde fastelavn torsdag i deres institutioner. Jeg lover, at I nok skal få et actionpicture, når jeg er helt færdig og fået Pelle iklædt det.

Hvor langt er I med kostumerne?

2 kommentarer:

  1. Det bliver en herlig fastelavnsdragt - Forstår godt at Pelle er tilfreds :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør det. Blev færdig med den i weekenden og han har ikke villet have den af siden :-)
      Mvh Rikke

      Slet