søndag den 24. februar 2013

En klassiker hvor alt er gået galt

Jeg har lavet en klassiker til Pelle. Nemlig en frugtpose han kan bruge, når han skal have frugt med i børnehave. Den er syet i turkis og sort stof med stjerner og har fået den klassiske snørelukning. Et meget simpelt og klassisk projekt og nok også derfor alt gik galt. Jeg ville egentlig lave den så den var turkis udenpå og sort inden i og så lave den så den kunne vendes, men i et anfald af tanke tomhed, fik jeg syet de to stykker stof forkert sammen. Jeg magtede ikke lige at gå igang med oppilning, så jeg syede udfortrødent videre og endte da også med at sy siden helt sammen, så jeg måtte pille op for at lave en løbegang. Ja det var blot 2 af alle de åndsvage fejl jeg fik lavet, men alligevel blev den færdig og knægten er glad for den.

På den ene side har jeg broderet hans navn og lavet små smileys med neontråd i 2 af bogstaverne.

Den eneste synlige syning er ved løbegangen. Den er også lavet med neontråd.

Posen lukkes med sølvfarvet satinsnor, som har fået en lille orange fisk i enden og den klassike snoreklemme foroven.

1 kommentar:

  1. Resultatet er nu blevet rigtig godt selvom at prosessen drillede lidt ;)
    Er vildt med de påsyede smilies ;)

    SvarSlet