onsdag den 20. februar 2013

30 års fødselsdag #1

I søndags blev jeg 30, det var en fantastisk dag uden alt for meget peber ;)
Jeg fik mange lækre gaver,  nogle jeg ikke anede jeg ønskede mig, men gaverne blev bestemt ikke ringere af den grund :)
I skal lige se nogle af dem...

Det var bestemt nogle skønne gaver, som I nok kan se har jeg fået en Samsung Galaxy Note 10.1, så dette indlæg er skrevet på den, spændende om det bliver godt :)

Se lige de flotte vaser jeg har fået fra Kähler,  så smukke.

Og et personligt gavekort fea Rikke, det er skønt, da vi nu ikke ser hinanden så ofte, glæder mig helt vildt til vores veninde/hygge dag, det er en dejlig personlig gave :)

Tilbage til min nye tablet,  er der programmer jeg bare skal downloade? Evt gode foto programmer? Er der nogen der har erfaringer de vil give lidt ud af?
Gode forslag til hvordan jeg får billederne til at vende rigtigt - for det virker ikke helt for mig ;)

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle lækre gaver du har fået! Det skam ikke helt så ringe at fylde rundt :D

    Tillykke med dagen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak:)
      Nej, jeg kunne sagtens vænne mig til så mange og skønne gaver :)

      Slet
  2. Skønne skønne gaver! Samtidig vil jeg ønske dig stort tillykke med den runde dag! :) Jeg kan huske da jeg blev 30 - det var ikke så slemt som at blive 35! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, ja jeg har været virkelig heldig på gave fronten ;)
      Har siden dette indlæg også fået gaver fra kollegaer og svigermor, der kommer et nyt indlæg med det en af dagene.

      Slet