fredag den 23. marts 2012

De lokale søstre

Langt om længe har den lokale Søstrene Grene fået flere af disse fantastiske bøjler hjem.
Jeg har længe gået og ventet på dem. Sidste de havde dem i butikken fik jeg kun fat i 2 stk, fordi jeg var lidt for sent ude. Denne gang var jeg åbenbart også sent ude, men fik dog fingrene i de sidste 12 stk. Nu går jeg så og håber på, at de snart får flere hjem, for jeg har brug for mindst 20 stk mere.

Det er vist ikke nogen hemmelighed, at jeg er meget glad for kjoler og går i dem så tit jeg kan komme til det (må erkende at nogle dage er det mere praktisk med bukser end kjole, når jeg skal på arbejde, men kjolerne er nu min foretrukne påklædning). Jeg kan simpelthen ikke lade være med at købe kjoler, når jeg finder nogle lækre designs, så derfor har jeg efterhånden ret mange kjoler.

Da min mand og jeg i sin tid købte vores hus og selv byggede et garderobeskab, lavede han en sektion i skabet på ca. 40 cm, hvor jeg kan have alle mine kjoler hængende (eller rettere sagt nogle af dem), men med de almindelige træbøjler jeg plejer at bruge, så er der desværre ikke plads alle mine kjoler.
Med de fine bøjler fra Søstrene Grene, så kan jeg få plads til endnu flere kjoler på den trange plads. Udover at de er smallere end træbøjlerne, så er det fantastisk med velourbeklædningen, der gør, at kjolerne ikke "rutcher" af bøjlerne...
MÅ HAVE FLERE...


1 kommentar:

  1. Sikken nogle skønne bøjler :) Kommer desværre ikke så tit hos søstrene :( Ang. pakkelegen på min blog så husk at sende jeres adresse til min mail :) God weekend

    SvarSlet