mandag den 28. november 2011

Resultatet af weekendes strabadser...

Weekenden har stået i julens tegn... (og jeg har gået rundt med et ønske om at finde julehumøret).

Lørdag blev brugt på at få lidt julepynt sat frem.

Jeg elsker julen, men samtidig er jeg ikke typen, der har julepynt alle vegne. Jeg køber årligt lidt lækkert julepynt og mit hjerte har de sidste år ikke kunne stå for Medusa's Rudolph'er, hvilket ses tydeligt på ovenstående billede, som viser ca. 50 % af det julepynt, jeg har fundet frem i år.

Nu mangler jeg kun at få pyntet lampen over spisebordet, men mon ikke jeg når det inden den 1. dec.?

Udover julepyntningen har jeg haft besøg af Anne og vi brugte så HELE søndagen på at bage julekager. Dobbeltportioner af seks forskellige småkager. Halvdelen til hver.

Det samlede antal julekager blev ca.:

200 Cookies
130 Kattetunger, som blev pyntet med lidt chokolade
180 Vaniliekranse
300 Pebernødder
250 Brunkager
100 Julebiscotti

og så lavede vi en smule chokolade af resterne af vores smeltede chokolade, som vi brugte til kattetungerne.

Nu håber vi, at vi har nok julebag til at klare os igennem december samt, at vi hver især får besøg af familie og gode venner til at hjælpe med at spise dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar