torsdag den 3. november 2011

Kærlighed til kjoler

Vi elsker kjoler. Jeg (Rikke) har altid haft en hang til kjoler. Som barn var det en daglig tilbagevendende diskussion om morgenen mellem min mor og jeg, om jeg måtte have kjole på i børnehave/skole. I dag skal jeg ikke længere diskutere med nogen om jeg skal have kjole på. En ting er helt sikkert; var kjoler praktisk påklædning i alt slags vejr, til alle former for aktiviteter... ja, så ville der ikke findes bukser i mit klædeskab.

Min passion for kjoler er med tiden kun blevet større og hvis jeg nu tænker tilbage på mine 10 seneste tøjindkøb til mig selv, så har jeg købt 1 BH, 1 trøje og 8 kjoler. I takt med at min passion for kjolerne har fået rum til at vokse samt at indtægterne er blevet større (SU giver ikke meget luft til kjolekøb), er jeg blevet mere kræsen. Jeg bliver tit inspireret til selv at sy mine kjoler, men det bliver oftest kun ved inspirationen. Jeg har med tiden fundet nogle mærker, som laver nogle fantastiske kjoler, som falder lige i min smag og som er i god kvalitet, der er værd at invistere i.

Jeg har lige invisteret i endnu en af disse kjoler. Ja nogle vil jo kalde det en invistering p.g.a. priserne, men jeg har fundet ud af, at de er alle pengene værd. Derfor går jeg længe og drømmer, overvejer og lægger til side.

Min nye lækre kjole kom med posten den anden dag. Er den ikke fantastisk?


Jeg er helt forelsket i den lækre lilla farve og den er så skøn at have på, at man ikke har lyst til at tage den af igen.

Kjolen er fra
Deres lækre tøj forhandles ikke ret mange steder, så vil du have fingrene i en af deres lækre kjoler, så kig ind på deres webshop:


Men pas på, man kan blive helt afhængig ;-)
Jeg er ihvertfald blevet det.

Billederne er venligst lånt fra Ecotures webshop

1 kommentar:

  1. Jeg er helt klart også en kjole pige. Og jeg elsker lilla.. Og er helt vild med din nye kjole...

    SvarSlet