tirsdag den 15. november 2011

Kulør på tilværelsen

Har i dag været nede ved den lokale Garnpusher (Garnexperten i Holstebro) og hente garn til projekt; Den kreative pakkekalender. Det eneste jeg kan sige er, at det bliver lækkert og farverigt og ikke mindst 100 % hjemmelavet.

Da jeg gik rundt og ledte efter garn, fandt jeg disse:


Jeg kunne ikke stå for dem... elsker farverne og det enkle design, som samtidig er anderledes og skørt. Jeg kunne ikke gå derfra uden at eje sådan nogle skønne glasbrikker.

2 kommentarer:

  1. De er SÅ fede!! Jeg er rigtig glad for min! Har de webshop?

    SvarSlet
  2. Det har de desværre ikke, men næste gang jeg kommer derned kan jeg prøve at høre efter, hvilket firma de er fra og så kan du måske være heldig at finde dem på nettet... det kan også være at de vil sende til dig, hvis du ringer til dem.

    SvarSlet