onsdag den 9. november 2011

Juleforberedelser?

Kan se rundt omkring i blogland, at der er ved at være tid til at komme i gang med året juleforberedelser... eller jeg kan konstatere, at det måske allerede er ved at være for sent at komme i gang. Indtil videre har jeg kun fået gjort mig nogle mentale forberedelser i form af at udvikle ideer inde i hovedet omkring, hvordan årets adventskrans skal se ud.

Jeg har endnu ikke fået lavet noget kreativt, men jeg har dog taget hul på julepynt indkøbene.

Den anden dag fortalte jeg om min store kærlighed til kjoler, men jeg har også andre ting jeg har kastet min kærlighed over. Medusa Copenhagen laver de mest fantastíske figurer, som rammer mig lige midt i hjertet. Jeg er især forelsket i deres Rudolf figurer. Jeg har de seneste år begyndt at opbygge en lille samling af dem, så da jeg så, at de havde tilbud på dem i Sinnerup, måtte jeg jo ind og købe nogle af de Hr. og Fru Rudolph som jeg endnu ikke ejer.


Hr. og Fru Rudolph 2007
Disse startede min samling. Jeg har dem både i ophæng til juletræet, som hoveder med tal til adventskransen og som de helt store... og nu har jeg dem endelig i den lille udgave.


Hr. og Fru Rudolph 2009


Synes de er helt fantastiske... især de lange tynde ben og alle detaljerne og skævhederne... se bare de små fine haler.


Har også været en tur i ikea, hvor de blev til nogle kagedåser og papirsforme, så nu skal jeg vist snart igang med julebagerierne og måske jeg skal lave lidt konfekt i år?

For noget tid såden, så jeg dette indlæg hos Asli. Jeg er helt vild med ideen og er efter nogen tids overvejelse kommet frem til, at jeg er nødt til at afprøve det og lave en selv.


Er den ikke bare fantastisk? (Billedet er lånt her)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar