onsdag den 25. marts 2015

Luftskipper

Da jeg var igang med at lave dukken, som jeg viste i indlægget den anden dag, var jeg oprindeligt gået igang med at lave dukkens hår i noget brunligt/meleret garn, men det blev simpelthen for ferskt i sit udtryk, men da jeg næsten havde hæklet håret færdigt inden jeg besluttede mig for at skifte farve, gad jeg ikke at pille det op. Heldigvis passede mine udtagninger med størrelsen på en luftskipper fra Jeanettes bog Lutter løkker, så i stedet for at pille op endte dukkens oprindelige hår med at blive en luftskipper.

Luftballonen var hurtig lavet og endte med at få en grøn kurv og grønne snore. Et skønt lille projekt, som jeg på et tidspunkt er nødt til at lave lidt flere af ;-)

2 kommentarer:

  1. Det var en smart måde at redde den på :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, nogle gange lønner "dovenskab" sig ;-)
      MVH Rikke

      Slet