lørdag den 7. marts 2015

Drenge hit

Jeg er vildt imponeret af hvad man kan lave ud af de små og farverige elastikker. Herhjemme får vi mange timer til at gå med at sidde sammen med bordet og lave armbånd og små figurer. Som  jeg viste den anden dag, så kan man endda hækle med dem og skabe fine figurer.

Jeg har af flere omgange lavet nøgleringe af dem, som Pelle kan bruge som gave, når han skal til børnefødselsdage. I hans klasse er de mange drenge, så det er især figurer indenfor drengenes lege og spille univers, som jeg har forsøgt mig med at lave.

Pinterest er en fantastisk inspirator og denne gang har jeg forsøgt mig med at omdanne små perleplade nøgleringe om til rainbowloom nøgleringe. Jeg fandt disse perleplader på pinterest, som jeg har brugt som skabelon for nøgleringe med Minecraft blocks. Det er indtil videre blevet til fire forskellige nøgleringe.

Earth block

Diamond Steve

Chicken

Creeper

Alle fire nøgleringe er givet væk og er faldet i god jord hos modtagerne. Tænker jeg hellere må lavet nogle flere til lageret, så vi altid er klar til en fødselsdag.

Jeg har besluttet, at jeg gerne vil lave dem på bestilling, hvis nogle er interesseret. Send mig blot en mail på norkletoserne@gmail.com.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar