søndag den 4. maj 2014

Tråd og garn

Jeg har meldt mig til Carina og Astrids fine pennevenne arrangement Tråd og garn. De har indsamlet tilmeldinger og delt folk op i grupper, så man det næste halve år, hver måned skal sende post til 2 personer og modtager post fra 2 under overskriften tråd og garn. 

Det skal ikke være de store og forkromede projekter, men blot en lille og inspirerende ting. Sidste søndag arbejdede jeg på en idé til mine første modtagere. I dag vil jeg se om jeg kan blive færdig med projektet.

Er du med i Tråd og garn pennevenner?

2 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig så meget til se, hvad du har fundet på! God fornøjelse med nørkleriet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber, at det falder i god jord hos modtagerne. Jeg har nemlig valgt at kombinere forskellige nørkleværk.
      MVH Rikke

      Slet