mandag den 19. maj 2014

Tråd og garn Maj #2

Jeg har modtaget min første pakke i tråd og garn pennevenne legen. 

Pakken var fra Lise (@liseua) og indeholdte den fineste håndsyede "dims" af filtkugler. Den kan bruges både som ophæng eller bordskåner. Min bliver brugt som et fint og farverigt indslag på spisebordet, når der serveres varme retter.

Denne pennevenneleg er super hyggelig og jeg glæder mig de kommende måneder til at se, hvad folk finder på og ikke mindst til selv at kreere små personlige gaver.

2 kommentarer:

  1. Det er så vildt at se, hvor mange forskellige ideer og fortolkninger, der er på temaet! Det er fedt! Tillykke med din fine bordskåner-dims. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Synes det er en sjov lille leg og som du siger, så er der mange spændende fortolkninger af konceptet. Det er vildt inspirerende.
      MVH Rikke

      Slet