onsdag den 22. august 2012

Gang i pindene

Der er lidt stille på bloggen pt men det er der ikke i vores liv. Anne er nu flyttet til Sønderborg og er godt igang med at tage hul på dette nye og spændende kapitel i hendes liv. Personligt savner jeg allerede hendes selskab og at jeg bare har kunnet ringe og hun straks kom forbi... Straks har nu forvandlet sig til flere timer... Håber hun og Janus falder godt til i deres nye omgivelser og med deres nye opgaver arbejdsmæssigt og studiemæssigt.

Jeg jonglerer med at få arbejdslivet (som er fyldt med nye spændende udfordringer) og familielivet til at hænge sammen og samtidig få plads til at passe min træning og have tid til at være kreativ. Lige pt. er det strikkepindende der får min opmærksomhed når jeg sidder i sofaen om aftenen når børnene er kommet i seng.

Jeg strikker på en bluse for Lotte. Denne gang i lækkert islandsk natur uld.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar