fredag den 10. august 2012

1 år... Og så blev der stille...

Altså ikke helt stille, men ferien er slut og arbejdet er genoptaget og hverdagen kører igen i det høje gear og jeg elsker det. Den eneste bagdel er manglen på tid til alle mine kreaprojekter. Der er ikke helt stille på kreafronten. Jeg har nemlig gang i et hemmeligt projekt, som I desværre må vente et par dage med at se færdigt, men jeg kan love Jer, at det bliver godt.


Beklageligvis må jeg/vi erkende, at der nok ikke vil være så meget aktivitet på bloggen den næste tid, da jeg lige skal have styr på alle mine arbejdsopgaver, som pt er udvidet med rollen som vejleder for studerende. En udfordring som jeg selv har efterspurgt og som jeg er meget spændt på udbyttet af. Derudover er Anne igen med at pakke sammen og flytte til Sønderborg sammen med Janus, hvor hun har fået nyt arbejde og han skal på universitetet, men vi må håbe hun viser skønne sager fra Sønderborg, når de kommer på plads i deres nye lejlighed.

Imellem alle kreaprojekterne og arbejdsopgaverne og flytning er vores lille blog blevet 1 år. Wauw! Vi nyder bloggen og alle Jer faste læseres skønne kommentarer og så nyder vi især at følge alle Jer andre. Når der lige kommer lidt ro på igen og alt kører i sin vante gænge, skal vi nok fejre blogfødselsdagen med en lille Give away.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar