lørdag den 4. februar 2012

Færdig...

Så blev jeg endelig færdig med mit bølgeprojekt. Det var nu ikke for, at det var et stort og uoverkommeligt projekt, men jeg har bare ikke helt kunne opretholde gejsten... med hovedet fyldt af tusindvis af projekter, som jeg også gerne vil igang med, så var dette projekt lidt for ensformigt for mig. Jeg er dog godt tilfreds med resultatet, som blev lige som jeg havde håbet på.


Nu har Ronja endelig en fin pude, der matcher hendes tæppe, som ligger fast ude i bilen, hvor denne pude også kommer til at bo.

Nu mangler jeg, at lave en pude til Pelle, som matcher hans bil-tæppe. Det bliver også noget med nogle bølger... bare nogle andre nogle, som jeg er nødt til at afprøve og så tror jeg, at vil arbejde med dobbelttråd denne gang (både for at afprøve det, men også for at hjælpe lidt på tålmodigheden)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar