onsdag den 15. februar 2012

Ferie...

I disse dage nyder jeg, at have ferie. At jeg skulle have ferie i denne uge har været planlagt længe på baggrund af, at jeg skulle have startet Ronja op i vuggestue, men her i vores område, er der åbenbart mange børn, så vi har endnu ikke fået en plads til hende. Nu står hun nr 1 på ventelisten, men der er først en plads til maj, som bliver hendes medmindre hun bliver overhalet inden om. Når nu vuggestue er det eneste valg, der fungerer for os, så er det jo fantastisk at have nogle pensionerede svigerforældre, som vil agere vuggestue indtil hun får en plads.

Nå, men det var slet ikke det, dette indlæg skulle handle om. Jeg har nemlig ferie og dermed igen tid til at sidde og være lidt kreativ. Jeg har endelig fået tid til at afprøve denne DIY... og det er der kommet dette resultat ud af:


Den var nem at lave, men i mit tilfælde tog det næsten lige så lang tid at sy den sammen som at hækle den. Jeg skal helt sikkert lave flere, når jeg engang får samlet kapsler nok sammen (her i huset drikker vi oftest dåseøl og sodavand, så skal vist have sat familien igang med at ligge til side)

De næste par dage bliver der ikke tid til at være kreativ. Min store dreng bliver nemlig allerede 4 år, så i morgen hvor han har fødselsdag skal der hygges, en tur til Badeland og så ud og spise. Derefter kommer der et par dage med gæster, så størstedelen af min kreativitet skal have afløb i køkkenet.


4 kommentarer:

  1. Nøj hvor er den flot :) Lige mine farver.

    Det er fedt at se, hvad I andre laver med min DIY:)

    SvarSlet
  2. Nu er jeg lige ved at gennemgå, hvor jeg ved, at der ligger et link til de sjove bordskånere - og tak for det :)

    Vil bare lige sige, at linket dog snart er forkert, da min blog bliver flyttet. Fremover ligger DIY'en her: http://inaina.dk/2011/08/diy-haeklede-bordskanere/

    Du bestemmer selv, om du vil rette linket, men jeg ville bare lige sige det :)

    Inden længe bliver man sendt direkte videre til min nye blogforside, hvis man forvilder sig ind på den gamle blog - men jeg kan desværre ikke få den gamle blog til at viderestille til de samme indlæg, som man linker til.

    Sommerhilsner fra Ina

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Det vil jeg få kigget på :-D
      Mvh Rikke

      Slet