tirsdag den 1. juli 2014

Wanted

Forrige weekend var jeg til sommerfest sammen med en masse skønne mennesker. Som altid var der tema og dresscode til festen. Denne gang var der Western tema, desuden havde arrangørerne meldt ud, at man ikke måtte komme som cowboy eller indianer. 

Med kort tid til at lave et kostume, så måtte jeg være opfindsom... ikke mindst fordi jeg ikke havde noget i skabet som jeg kunne trylle om til en can-can pige. Jeg besluttede mig for at gå "indianer"-vejen, men uden at være alt for indianer og samtidig lave en wanted-plakat, men uden billede, så når jeg holdte den op foran mig, så var jeg ikke længere "indianer", men i stedet en efterlyst "indianer".

Synes selv jeg var vældig opfindsom og mit wanted-"kostume" gav anledning til mange sjove billeder i løbet af aftenen.

2 kommentarer: