torsdag den 9. maj 2013

Til Jer kære læsere

Længe har vi haft planer om at lave en Give away for Jer kære læsere og nu skal det være. 

Den seneste tid er det strik, der har fyldt mest her på bloggen, så helt naturligt så er det også strik, der er omdrejningspunktet for denne Give away. En af de blogge Rikke følger dagligt er Charlottes blog, der er fyldt med lækkert og inspirerende strik. En blog, der helt klart er et kig værd, hvis du ikke allerede følger Charlotte

Vi har været så heldige, at vi har fået lov til at give et eksemplar af Charlottes lækre og inspirende bog; Krydret strik.

 Bogen er fyldt med lækre og farverige designs.

 En af mine yndlings er denne model; Luong. Jeg har desværre ikke krop til denne type trøje, men havde jeg, så skulle den helt sikkert strikkes op i flere farvekombinationer.

 Denne model; Aom. Er også blandt mine farvoritter og skal være det første projekt jeg skal have strikket op, når jeg har taget mig mod til at strikke med flere farver.

 En af de designs, jeg er stødt på flere gange er denne skønne; Dhaniya. Den er også kommet på to-do listen

Jeg er vildt fascineret af disse sjove; Pudina Yogi Pants. Overvejer om jeg skal kaste mig ud i at lave en lækker nederdel med udgangspunkt i disse bukser.

Er du lige så fascineret af Charlottes designs og har du lyst til at få et eksemplar af hendes Krydret strik, så skal du blot følge disse regler; 

1 lod - skriv en kommentar til dette indlæg (husk email så vi kan få fat i dig, hvis du er den heldige vinder)
1 lod - være/blive fast læser
1 lod - linke/lave indlæg på egen blog om denne Give away (brug øverste billede)

Man kan altså få op til 3 lodder. Husk at skrive hvor mange lodder du deltager med og hvad du har lodderne for.

Sidste chance for at putte lodder i puljen er den 31. maj.
Vinderen vil blive offentliggjort her på bloggen den 1. juni.


God fornøjelse.
Vi håber, at rigtig mange af Jer har lydt til at deltage.

28 kommentarer:

  1. Jeg har bare ikke evner til den slags strik men kender en der kan lave noget af det til mig, så ønsker et stort lod til den lækre bog :)

    SvarSlet
  2. Jeg vil rigtig gerne være med på 2 lodder..

    gulstorff1983@gmail.com

    /Denlillaelefant.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Uh! Den bog har jeg haft kig på længe, men da pengene er små har jeg endnu ikke fået købt den. Jeg krydser alt hvad krydses kan og deltager i legen med 3 lodder :)

    I kan finde kontaktoplysninger på min blog :)

    SvarSlet
  4. Ih ja, Kaae laver rigtigt mange fine og spændende ting, så den bog kunne jeg bestemt godt tænke mig at have på reolen! :D

    Jeg deltager med 3 lodder! :D

    garnkoglen (a) gmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg er gerne med på 2 lodder.

    Lækker strikkebog, der LIGE passer på hylden i min reol! :-)

    SvarSlet
  6. Den bog ser meget spændende ud, den vil jeg gerne eje :0)

    mvh
    Marianne
    mac@jir.dk

    SvarSlet
  7. Nøj den gad jeg godt ha fingrene i - 2 lodder til mig :-)

    SvarSlet
  8. Bogen Krydret strik står på min ønskeseddel - Charlotte Kaae laver mange fine ting, så jeg vil rigtig gerne være med her. Deltager med 2 lodder - fast læser + kommentar :)
    http://aslaugmork.blogspot.dk/
    aslaug64@ gmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg har lånt bogen på biblioteket men ville ønske, jeg ejede et eksemplar, så jeg er med på to lodder.
    Jeg følger bloggen på Bloglovin, og jeg har kommenteret :)
    Kontaktoplysninger findes på min blog.
    Mvh,
    Gudrun J.
    Gudrunjac.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Hun laver nogle fede ting Charlotte , så bogen er da helt klart et must have :-) Deltager med 2 lodder . fast læser + kommentar .
    Mvh. Birthe
    Garnfreak.blogspot.dk

    SvarSlet
  11. Der snupper jeg da lige tre lodder. Det ser ud til at være en rigtig spændende bog :)

    SvarSlet
  12. Spændende og anderledes strikkeideer.jeg er med med to lodder,
    alicekryel@gmail.com

    SvarSlet
  13. Flot præmie.
    Jeg snupper 1 lod.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  14. Lækker præmie. Jeg deltager med 3 lodder.

    SvarSlet
  15. Iha, spændende ny strikkeinspiration kan man altid bruge.
    Jeg vil gerne være med på 2 lodder.

    SvarSlet
  16. Ville elske at have en bog i min reol :-)
    Deltager med 2 lodder ( 1 for kommentar+ 1 for fast læser via Bloglovin)

    lih1966@live.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Skulle selvfølgelig stå have den bog i min reol :-)

      Slet
  17. fantaatisk præmie
    deltager med 1 lod
    mvh
    marianne lykke Nielsen
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  18. Charlotte laver altså bare så mange flotte ting - og hendes farvevalg er jeg helt vild med, så selvfølgelig vil jeg gerne vinde bogen!

    Jeg er fast læser - både via Bloglovin' og Google Friend Connect.
    Jeg har skrevet en kommentar.
    Jeg har linket til give-awayen på min blog - i venstre spalte (http://zoomsnoren.blogspot.dk/)

    Jeg deltager derfor med 3 lodder - og krydser nu fingre for at være heldig!
    xxxxxxxxxxx

    SvarSlet
  19. Deltager med et lod. Håber det er mit lykkelod :-)
    Gitte
    Gbang@ofir.dk

    SvarSlet
  20. nææ hvor fin en bog.. Jeg er så meget med på et lod!

    SvarSlet
  21. Rigtig lækker bog, kender den fra biblioteket, ville da gerene eje den.
    Deltager med to lodder.
    Scavenius@hashojnet.dk

    SvarSlet
  22. Jeg deltager med 2 lodder. frejfian@gmail.com

    SvarSlet
  23. Den vil jeg rigtig gerne vinde - så jeg er straks blevet fast læser og linker fra min blog lige her: http://tichtach.blogspot.dk/p/give-aways_1.html

    I er også meget velkomne til at prøve lykken og vinde garn hos mig :-)

    KH
    tina

    SvarSlet
  24. Also I would like sign up for this super candy.
    3 lodder
    hugs
    Gerda
    nadorgerda (a) gmail.com

    SvarSlet
  25. Hejsa til jer piger :) jeg hopper op på bordet og vifter med alle 3 lodder for at blive : fast læser , for at linke og for at skrive en kommentar her :)

    Fantastisk lækker bog der helt sikkert kan inspirere til noget anderledes strik .. super fedt <3

    min mail er jusp@hotmail.dk

    Kig gerne ind på min blog www.spuurspot.blogspot.dk hvor jeg har en indsamling af hjemmelavede/håndlavede kreative ting til julehjælp 2013.

    Håber jeg er en af de heldige... nej DEN heldige <3

    Hav en skønherlig dejlig dag begge to <3

    kh June

    SvarSlet
  26. Dejlig med mange dejlige farver i bogen. Det kan man kun blive glad i låget af. :-)
    ihlund@fibermail.dk

    SvarSlet
  27. Deltager med 2 lodder, skøn idé! :)
    camillard1@hotmail.com

    SvarSlet