onsdag den 1. maj 2013

En plan

Lige nu er der en lille kreativ stilstand her i huset... det skylldes ikke manglende lyst eller projekter, men derimod manglende tid, da kalenderen pt. er fyldt med kurser, møder og ekstra arbejdsdage. Heldigvis har jeg et spændende og udfordrende arbejde, så det gør ikke så meget, at der er ekstra travlt.

Der sker ikke så meget med mine nuværende projekter. Til gengæld drømmes der og lægges planer om nye. Når jeg er blevet færdig med nuværende projekter, så skal der strikkes en variation af denne trøje. En mere sommerlig variant. Inde i mit hoved bliver det rigtig godt, men hvordan det bliver IRL det må tiden vise.

Jeg har lavet 2 små strikkeprøver. Jeg kan nemlig ikke helt bestemme mig om kroppen skal med kun 2 tråde mohair eller med en tråd mohair og en tråd livorno. Jeg ønsker et let og sommerligt udtryk og tænker ikke, at det gør noget, at den bliver lidt gennemsigtig.

Hvad tænker du... rent mohair eller en blanding (mohair og livorno)?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar