torsdag den 16. maj 2013

Med posten

... den anden kom der endnu et hæklekit fra Heidi, som jeg skal testhækle.

Denne gang er det en dukke, der skal springe frem fra hæklenålen. Hun har lavet 3 farvevarianter. Hvilken farve jeg skulle modtage, vidste jeg ikke på forhånd, men Heidis valg til mig er helt rigtigt, da lille er en af mine yndlingsfarver.

Hæklenålen er fundet frem og jeg er kommet godt igang med projektet. Jeg hækler på livet løs, så jeg snart kan give Heidi noget feedback og vise Jer, resultatet af Heidis store arbejde.

6 kommentarer:

  1. Hvor er du altså bare heldig. Ville elske at testhækle sådan nogle skønne ting :)
    Glæder mig til at se resultatet

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg føler mig også meget beæret over at få lov til at være en af de første, der prøver Heidis fantastiske og gennemførte hæklekits.
      MVH Rikke

      Slet
  2. Hvor er du altså bare dygtig:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-D
      Jeg gør mit bedste, men med dine gennemførte opskrifter/vejledninger, så går det jo som smurt.
      MVH Rikke

      Slet
  3. Fedt så har hun både ramt rigtig farve ved dig og mig. Jeg glæder mig også helt vildt til at hækle.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun må jo have en sjette sans for, hvad vi kan lide ;-)
      Er spændt på at se din.
      MVH Rikke

      Slet