tirsdag den 21. maj 2013

Tester

Hæklenålen glæder og jeg tester Heidis dukkekit efter bedste evne. 

Jeg er blevet færdig med den sødeste lille dukke. En af de ting ved dukken, som jeg er helt vild med er næsen, som Heidi har løst på genial måde. Den giver lige det der ekstra til dukkens udtryk.

Mens jeg venter spændt på, hvilke typer hår Heidi laver til dukkerne, så hækler jeg videre på både sko og kjole. Selvom hun mangler hår og tøj, har Ronja allerede taget dukken til sig og den får masser af kys og kram.

8 kommentarer:

  1. Hun er meget, meget sød. Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er blevet så fin. Ser nu frem til hvad du finder ud af med hår :-D
      Mvh Rikke

      Slet
  2. Svar
    1. Heidi er super til at ramme den rigtige form i hendes opskrifter og denne er ikke nogen undtagelse.
      Mvh Rikke

      Slet
  3. Svar
    1. Ja, den er bare blevet så fin :-)
      MVH Rikke

      Slet
  4. Svar
    1. Tak. Heidi har gjort et godt forarbejde med opskriften.
      MVH Rikke

      Slet