lørdag den 18. maj 2013

Himstragims

Anne og Janus var for snart 2 måneder siden, et smut på Island og søde, som de er, så havde de gaver med hjem til os alle sammen.

Anne havde købt en strikke himstragims til mig.

Det er en dims man tager på fingeren og kan have 2 tråde garn til at køre igennem, når man strikker flerfarve strik. Jeg har afprøvet den, men ved ikke helt om jeg bruger den rigtig eller om jeg nogensinde bliver gode venner med den. Men jeg er glad for den og for tanken bag, at jeg skulle have den, bare sådan uden anledning.

Er der nogen af Jer derude bag skærmen, der kender sådan en himstragems og har erfaring med den? I kan måske vejlede mig i at bruge den rigtig eller give mig nogle fif til hvornår den er smart at bruge.

2 kommentarer:

  1. jeg kender den ikke og har aldrig set sådan en før men den ser smart ud hvis den fungere :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har heller aldrig set dem før, men kan godt se det smarte i den, men det kræver vist lidt træning, før jeg bliver helt gode venner med den.
      MVH Rikke

      Slet