lørdag den 12. maj 2012

Jeg tester...

Jeg er forholdsvis ny ud i at strikke. Indtil videre har jeg kastet mig ud i et par småprojekter ud fra Lottes fine bog. Jeg har fået færdiggjort mig en lækker halsrør/sjælevarmer og en cardigan. Sidst jeg var forbi Lotte og købe lækker kabuto garn til mit nuværende projekt, spurgte hun mig og jeg var interesseret i at blive test strikker for hende.

Sådan et tilbud siger man jo ikke nej til. Tænk sig at få mulighed for at udforske strikkeriets univers med Lottes øjne og få stillet alle materialer til rådighed. Det er jo rent guld for en som mig, der elsker kreative udfordringer.

 Sideløbende med mit eget strikkeprojekt har lige nu gang i at test-strikke en ny opskrift i mohairboucle og kidmohair. Det skrider fremad og tegner godt. Er spændt på resultatet, da jeg jo ikke rigtig ved noget om, hvordan det skal ende op. Jeg fortsætter og følger instrukserne til punkt og prikke.

I dag bliver der dog ikke tid til at strikke ret meget, hvis der overhovedet bliver tid. Der skal nemlig laves gardiner til Anne og Janus' sommerhus.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar