tirsdag den 8. maj 2012

Fantastiske My

Så er jeg blevet færdig med mit første broderi. Motivet er Camillas fantastiske tegning med Lille My. Jeg har broderet hende på sort hør og planen er, at hun skal forvandles til en pude. Jeg har alle materialerne til at ligge, men jeg er ikke nået så langt endnu, at jeg har fået syet det, så hvordan hun bliver som pude, må I vente med at se.

 TA DA! Lille My tilført en masse farve.

 Lille My skal ikke være alene, så hun får en "tvilling". Jeg mangler lige lidt mere før I får hende at se.

Tak til Camilla, fordi jeg har fået lov til at kopiere hendes fantastiske streger.


2 kommentarer:

  1. Ihhh altså hvor er den blevet fin! Jeg er VILD med den!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Er selv blevet vildt glad for den. Nu mangler jeg bare at få den syet på en pude, så bliver det helt perfekt.

      Slet