tirsdag den 31. januar 2012

Når nu man ikke selv kan...

Jeg er helt vild med Marias fine lille pige veste, men har desværre ikke evnerne og nok heller ikke tålmodigheden til at lave dem selv, men så er det jo godt, at man har en fantastisk svigermor, som er ferm med et par strikkepinde.


Hun har lavet denne fine vest i Vital superwash fra Hjertegarn. Lilla bundfarve og orange hjerter.

Da jeg var inde og handle garn fandt jeg noget andet fint garn med noglunde samme strikkefasthed.


Det blev til denne fine kjole lavet efter lille pige opskriften, bare lidt bredere og længere. Fantastisk som min svigermor kan fri-strikke.


Kjolen går til knæene


Og tøsen er stolt.




1 kommentar:

  1. Nej hvor er kjolen blevet fin! sådan en skal jeg også have til min datter... helt bestemt!

    SvarSlet