tirsdag den 3. januar 2012

Rækker med luftmasker...

... er en ting, jeg aldrig bliver gode venner med. Nogle gange er de uendeligt lange og de bliver altid alt for stramme ift. det øvrige arbejde. Derfor blev jeg glad da jeg så dette indlæg på Sidsels blog. Det måtte afprøves... og hold da op, hvor er det simpelt og bare meget nemmere og pænere. Så herfra skal der lyde en stor anbefaling om at se videoen og tage denne nye teknik til dig.

Jeg har længe gået og drømt om at lave et tæppe som dette

Det er helt fantastisk... elsker bølgerne og ikke mindst farverne. Jeg ved dog ikke om min tålmodighed er til at lave et helt tæppe, så derfor er jeg gået i gang med en pude til tøsen, hvor jeg bruger Karens opskrift, som du finder her.

Jeg startede ud med at lave en række luftmasker og gik så igang som, der står i opskriften, men endnu engang gik det galt for mig med de dumme luftmaskerækker. Så var der ikke andet at gøre end at pille op og starte forfra, men i stedet for at lave en række luftmasker igen benyttede jeg teknikken fra Sidsels video... og hurra, hvor gik det nemt og hvor blev det flot.

Nu er jeg godt igang med mit projekt. Jeg skal nok vise det frem, når jeg er blevet færdig, men måske I skal væbne Jer med tålmodighed, da jeg efter 11 måneders orlov starter på arbejde igen i morgen. Jeg glæder mig til endelig at komme igang igen.




2 kommentarer:

  1. Glæder mig til at se dit værk!
    Og tak for linket!
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  2. Indtil videre ser det ud som jeg havde forestillet mig samt det går støt fremad, så mon ikke jeg snart kan vise det frem?

    SvarSlet